Llegeix aquest article a:

Casademont referma el seu creixement a Rússia i duplica les seves vendes

Fa dos anys, Casademont va signar un acord amb el grup Atria per produir embotits a Rússia i comercialitzar-los a través de la seva xarxa de distribució.

Casademont 1Casademont, líder en l'elaboració de fuets i xarcuteria des de fa 60 anys, referma la seva posició al mercat rus i tanca el 2016 amb un creixement del 100% en les seves vendes, respecte a l'any anterior, i amb unes expectatives de créixer un 50% de cara al present exercici 2017.

Fa dos anys, Casademont va arribar a un acord amb Atria, el grup de capital finlandès i amb planta d'elaboració a Sant Petersburg, per produir localment a Rússia i comercialitzar els seus productes a través de la seva xarxa de distribució a canvi d'un royalty per cada quilo de producte venut. Des de finals de 2014, Atria elabora diversos productes amb la marca Casademont: fuet extra, llonganissa extra, llonganissa muntanya i la gamma de xoriços, en peça i per llescats, amb l'objectiu d'ampliar la gamma de productes fabricats i venuts al mercat rus.

Fruit d'aquesta aliança, al 2016 Casademont va doblar les seves vendes a Rússia, especialment a les ciutats de Moscou i Sant Petersburg. De cara a aquest 2017, la companyia preveu continuar amb la seva expansió al mercat rus i introduir-se en altres grans ciutats del país.

Casademont participa aquesta setmana a la fira PRODEXPO, la principal fira agroalimentària de Rússia, que reuneix a professionals de tot el món i que es celebra a Moscou del 6 al 10 de febrer. La companyia de Girona està present a l'estand número 22F65 del Pavelló 2/2 (nivell 2) al costat del seu soci local Atria.

Casademont va iniciar les seves exportacions a Rússia fa més d'una dècada, com a part de la seva ferma estratègia per a la internacionalització, que va arrencar el 1992 als països de la Unió Europa i Europa de l'Est. Actualment, les vendes de Casademont fora del mercat espanyol ascendeixen al 55%, amb l'objectiu d'arribar al 70% en dos anys. La companyia exporta als 5 continents amb especial demanda per part dels països del centre d'Europa i Sud-amèrica. Actualment, els esforços de la companyia estan centrats en consolidar el seu mercat a Amèrica del Nord.

Entre d'altres estratègies, Casademont basa el seu pla d'expansió internacional construint aliances amb empreses locals per col·laborar en àmbits com el tecnològic, comercial, legal o logístic com l'implantat a Rússia amb gran èxit.

Dilluns, 6 de febrer de 2017/ Casademont.

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags