Llegeix aquest article a:

Casademont rejoveneix la seva imatge de producte i llança nova pàgina web

L'empresa de Girona encara el final de l'any amb una nova imatge, molt més fresca i moderna, i un renovat catàleg de producte que s'identifica amb un consumidor més actual. La nova plataforma web neix amb l'objectiu d'esdevenir un punt de trobada on compartir novetats, consells i receptaris.

Dijous 29 octubre 2015 (fa 1 anys 9 mesos 23 dies)
Casademont, S.AEmpresaCasademont, S.ACatalunya

CasademontCasademont, líder en l'elaboració de fuets i xarcuteria des de fa 60 anys, rejoveneix la seva imatge de producte i estrena pàgina web en un any d'inflexió per a la companyia on pretén escalar posicions en el mercat i identificar-se amb un consumidor més actual.

En aquest canvi de viratge, Casademont llança www.casademont.com, que pretén esdevenir un punt de trobada on compartir amb els usuaris tant nous productes i llançaments, com consells de nutrició i exquisides receptes vinculades a un nou blog on poder intercanviar opinions i recomanacions d'estil de vida i alimentació. La nova plataforma, web molt més visual i interactiva, vol ser un lloc per a aquells que adoren la gastronomia, que gaudeixen de la cuina, es preocupen per la salut i l'alimentació i embogeixen amb les combinacions més sorprenents i innovadores, sense oblidar els sabors d'antany.

Aquest rejoveniment arriba també a totes les línies de producte de Casademont a través d'un nou packaging, noves famílies gastronòmiques i un nou etiquetatge. Un disseny fresc, alegre i modern que parteix d'una línia gràfica comuna, amb la finalitat de destacar en el lineal i connectar amb el consumidor, i on el color cobra especial protagonisme com a identificador de cada família de producte.

L'aposta constant per la innovació i la qualitat dels seus productes ha estat clau per renovar durant aquest últim any el catàleg de producte de Casademont on destaca la seva última incorporació, Jaume Casademont, una gamma de xarcuteria gourmet que ret homenatge al seu fundador amb productes basats en els sabors d'abans i elaborats amb la recepta original nascuda al petit obrador de la família fa més de sis dècades.

Actualment, la companyia té al mercat des d'aliments moderns i gourmet, com Summum, fins als més saludables com Cuídate, amb una tecnologia única que la converteix en la primera del mercat en aconseguir una reducció del 50% del contingut de sal en les seves referències de producte curat; o Nature, la seva primera gamma d'embotits curats sense al·lèrgens, colorants ni conservants. Sempre sense oblidar una acurada selecció de productes tradicionals al costat del producte estrella del catàleg, el fuet.

web-casademont

Octubre de 2015/ Casademont.

Notícies d'empresa

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags