Llegeix aquest article a:

DOP Guijuelo compleix 30 anys i canvia d'imatge

Una nova imatge que impregna tota la seva comunicació i que, com no podia ser d'una altra manera, també té cara i veu, la d'Inma Shara i la de Leo Harlem.

Divendres 28 octubre 2016 (fa 9 mesos 26 dies)

Logo-guijuelo.jpg

La DOP Guijuelo compleix 30 anys amb la millor salut possible. El que va començar com una il·lusió s'ha convertit en una realitat més que tangible.

Com moltes altres ciutats industrials a Guijuelo l'element catalitzador de la seva expansió va ser l'arribada del ferrocarril. Ens situem a finals del S. XIX i la localitat ja s'estava convertint en l'epicentre comercial i social de Castella i Lleó. No obstant això, cal esperar fins a 1986, data en la qual els industrials de la ciutat vam decidir apostar per la creació d'un reglament que certifiqués els pernils i paletes per delimitar uns alts estàndards de qualitat. Aquest va ser el primer canvi, la conversió en una Denominació d'Origen Protegida.

Com tota bona indústria que es preï, Guijuelo sempre ha sabut que invertir en innovació, desenvolupament i comunicació per fer arribar al consumidor un producte de qualitat suprema.

Una de les qualitats de la Denominació d'Origen Protegida, a més de la qualitat dels seus productes, ha estat sempre la capacitat d'adaptació als canvis. La versatilitat a l'hora d'enfrontar a les fluctuacions dels mercats i de saber pal·liar amb solvència els moments menys pròspers de la indústria.

Aquests valors s'han reflectit en els productes de la DO, així com en la imatge de la marca durant aquests 30 anys. Avui seguim evolucionant i adaptant-nos a l'actualitat, al consumidor i als canals en què es troba i a un mercat internacional poc diferenciat amb un posicionament clar, basat en un benefici emocional: assolir i viure la plenitud gaudint cada dia del que més agrada a cadascun.

Una nova imatge que impregna tota la seva comunicació i que, com no podia ser d'una altra manera, també té cara i veu, la d'Inma Shara i la de Leo Harlem. Els nous ambaixadors de la marca, escollits per representar aquests valors i aquesta personalitat. Perquè l'humor i la música traspassen fronteres i arriben a tot el món.

Ja podeu gaudir de la nova campanya de comunicació a Facebook; Twitter i Instagram, i de la plenitud amb la qual la DOP Guijuelo s'expressa tant en aquesta web, com en l'esdeveniment de 30 Aniversari al Reina Sofia de Madrid.

Dilluns, 17 d'octubre de 2016/ DO Guijuelo.

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags