Llegeix aquest article a:

El "Consorcio del Jamón Serrano Español" augmenta un 19% l'exportació del seu segell de qualitat durant 2015

L'entitat finalitza l'any superant les 654.000 peces segellades i exportades.

Dimarts 19 gener 2016 (fa 1 anys 9 mesos 1 dies)

consorcio_jamon_serrano

El 2015 ha estat un any de creixement econòmic a Espanya, segons han indicat fonts oficials es va xifrar en un 3,2%. El "Consorcio del Jamón Serrano Español" és una de les empreses que certifiquen aquest fet, ja que gràcies a les directrius de la seva estratègia de promoció i gestió desenvolupada durant l'any passat, el segellat de peces de l'entitat ha crescut un 19%.

654.845 peces segellades i exportades per part de les empreses que conformen el "Consorcio del Jamón Serrano Español" són les xifres amb què l'entitat ha finalitzat l'any. Aquesta dada torna a confirmar la seva posició com a líder en el sector i el consolida com a marca de referència reconeixedora en mercats forans. A més del creixement econòmic, l'augment del nombre de socis també ha estat un fet que mostra com les empreses espanyoles veuen en l'entitat l'oportunitat per oferir els seus productes carnis en mercats estrangers sota una contramarca consolidada. En total 29 empreses de diferents províncies espanyoles ja conformen el "Consorcio del Jamón Serrano Español".

Al costat d'aquests fets de creixement i solidesa, durant el 2015 el "Consorcio del Jamón Serrano Español" ha aconseguit comercialitzar el seu pernil serrà d'alta qualitat Consorcio Serrano en els principals mercats. La UE28 segueix sent l'àrea on l'entitat té més protagonisme degut no només a la senzillesa logística i burocràtica, sinó també al coneixement del producte per part del consumidor. En concret, Alemanya i França segueixen ocupant el podi de les exportacions. Fora de la UE28, les exportacions del segell de qualitat Consorcio Serrano també van experimentar un important creixement, sent Mèxic el principal destí.

CJSE“Amb aquestes dades de creixement, que arriben al 19% respecte al 2014, l'entitat es torna a marcar com a objectiu potenciar la imatge que en mercats exteriors es té del pernil serrà d'alta qualitat" ha assenyalat Miguel Ángel García, director de màrqueting i promoció del "Consorcio del Jamón Serrano Español", afegint que "busquem seguir augmentant la presència del nostre segell de qualitat Consorcio Serrano a mercats forans i per tant, continuar creixent. Per això, les línies d'acció d'aquest any seguiran encaminades tant a educar el ciutadà perquè introdueixi aquest producte carni a la cistella de la compra, com a sensibilitzar els decisors de compra de la importància en referenciar un pernil amb una selecció personalitzada, amb garantia de regularitat en el temps i un sabor diferent, que fa del pernil Consorcio Serrano un producte únic" ha assenyalat Miguel Ángel García, director de màrqueting i promoció del "Consorcio del Jamón Serrano Español".

Gener de 2016/ Consorcio del Jamón Serrano Español.

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags