Llegeix aquest article a:

El Consorcio del Jamón Serrano Español celebra les II Jornades de Diàlegs d'Exportació

La finalitat de la reunió és aportar i compartir l'experiència i informació d'interès entre els socis, generant un punt de trobada que impulsi la vinculació de pertinença a l'entitat.

Dimecres 17 maig 2017 (fa 6 mesos 29 dies)

Consorcio Jamón Serrano Español 1Després de la bona acollida de la primera edició, el Consorcio del Jamón Serrano Español (CJSE) celebra el proper 25 de maig a Madrid la II Jornada Diàlegs d'Exportació CJSE. La trobada, que tindrà lloc amb responsables de l'àrea internacional: export managers, responsables d'exportació, directors de màrqueting internacional i directius del sector de l'alimentació, té l'objectiu d'impulsar el valor del seu segell de qualitat en els mercats exteriors, les seves principals preocupacions i compartir coneixements entre membres de professió.

La jornada serà inaugurada per Anna Bosch Güell, presidenta del CJSE, amb el propòsit al capdavant de l'entitat de continuar cimentant les relacions entre els socis i l'organisme, així com entre els mateixos socis, a través de la difusió de la cultura i valors del Consorcio del Jamón Serrano Español. A continuació intervindrà Miguel Ángel García Bravo, director de Màrqueting i Promoció de l'entitat, que exposarà la visió del CJSE, les novetats, les noves línies de l'activitat promocional per al 2017 i els mercats en els quals s'implementarà.

Durant aquesta II Jornada de Diàlegs d'Exportació CJSE també participaran persones alienes a l'organisme com David López Hernández, Business Manager de Food Services a SGS (Société Générale de Surveillance) a Espanya, amb més de 15 anys d'experiència en el sector agro espanyol i que parlarà de la certificació SGS com un actiu addicional per al canal professional. El pernil ConsorcioSerrano no només compta amb la distinció del seu propi segell, sinó que ara també posseeix l'aval i el reconeixement d'aquest agent extern i independent com és la signatura SGS.

A més, Hildengunn Fure, directora del Consell de Productes del Mar de Noruega, comptarà l'experiència en la promoció exterior del salmó i la contramarca NORGE - SEAFOOD FROM NORWAY. Finalment, tindrà lloc la taula de diàleg d'exportació ConsorcioSerrano, moderada per Mateo Blay, President de Agr Food Marketing, sobre els avantatges competitius i arguments del segell ConsorcioSerrano en les polítiques comercials de les empreses sòcies i en la qual estaran presents quatre socis del CJSE.

"El 2016 va ser un any extraordinari per al Consorcio del Jamón Serrano Español, per això, el 2017 presenta un gran repte per a la nostra entitat. En aquesta segona edició de les Jornades de Diàlegs d'Exportació CJSE volem compartir amb els nostres associats i professionals del sector l'experiència i el coneixement adquirit durant tots aquests anys per tal de continuar creixent i continuar impulsant el nostre segell de qualitat en els mercats exteriors", assenyala Miguel Ángel García Bravo, director de Màrqueting i Promoció del CJSE.


Dia: dijous 25 maig, 2017
Hora: De 10:30 a 17.00 hores
Lloc: HOTEL Villa Real (Plaza de las Cortes, 10. 28014 - Madrid)

Dimecres, 17 de maig de 2017/ Consorcio del Jamón Serrano Español.

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags