ElPozo Alimentación va incrementar les seves exportacions un 25 per cent el 2014

L'avanç en exportació, el posicionament de marca i la innovació de productes d'alt valor afegit són els principals factors que han permès que ElPozo Alimentación tanqués l'exercici 2014 amb un augment en la seva facturació del 9,1 per cent respecte a l'any anterior, fins a situar en els 942 milions.

Dimarts 31 març 2015 (fa 2 anys 8 mesos 16 dies)

ElPozoElPozo Alimentación va concloure el passat exercici 2014 amb un increment en volum de les seves exportacions del 24,7 per cent, que reforça la seva presència internacional. L'organització comercialitza les seves solucions d'alimentació en més de 80 països, i els seus objectius es centren en consolidar-se en àrees geogràfiques de gran potencial com Àsia i Europa de l'Est, a més de seguir obrint nous mercats.

L'avanç en exportació, el posicionament de marca i la innovació de productes d'alt valor afegit que aporten un plus de benestar i salut són els principals factors que han permès que ElPozo Alimentación tanqués l'exercici 2014 amb un augment en la seva facturació del 9,1 per cent respecte a l'any anterior, fins a situar en els 942 milions.

A més, la plantilla va créixer un 5,3 per cent fins situar-se en 3.876 persones, el 31 de desembre de 2014, en el seu centre integral d'Alhama de Múrcia, a les quals cal sumar els més de 20.000 llocs de treball indirectes que genera la companyia per la seva activitat empresarial. Aquestes dades demostren la ferma aposta de ElPozo per crear riquesa social, mitjançant el desenvolupament de llocs de treball estables i de qualitat.

L'empresa va invertir durant l'any passat un total de 36 milions d'euros, destinats a incrementar la productivitat i innovació en totes les àrees, per reforçar la seva competitivitat en un mercat cada dia més global. La seva inversió en R+D+I es situa per sobre de l'1 per cent de la seva facturació global. En aquest sentit, els llançaments el 2014 de l'espetec, chopped extra, mortadel·la i, en especial, del bacó de gall dindi, tots de la família BienStar, elaborats amb menys greix que els convencionals, han suposat veritables revolucions en el mercat.

Dilluns, 30 de març de 2015/ ElPozo Alimentación

Notícies d'empresa

Tican i Danish Crown aproven la seva fusió30-març-2015 fa 2 anys 8 mesos 17 dies

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags