Llegeix aquest article a:

Els experts del sector busquen impulsar el segell ConsorcioSerrano a la II Jornada de Diàlegs d'Exportació

Aquesta trobada ha permès compartir experiències i opinions, crear sinergies entre membres de professió i afermar el projecte del CJSE.

Divendres 26 maig 2017 (fa 4 mesos 22 dies)

Consorcio Jamón Serrano Español 1

El Consorcio del Jamón Serrano Español (CJSE) ha celebrat la II Jornada Diàlegs d'Exportació CJSE, amb l'objectiu de compartir experiències i informació d'interès entre socis generant un punt de trobada que impulsi la vinculació de pertinença a l'entitat. La reunió, a la qual van assistir responsables de l'àrea internacional: export managers, responsables d'exportació, directors de màrqueting internacional i directius del sector de l'alimentació, ha tingut una gran acollida entre el públic especialitzat. "Aquesta jornada ens permet compartir experiències i opinions entre experts, crear sinergies i consolidar el projecte del CJSE" va afirmar Anna Bosch, presidenta del CJSE.

El director de Màrqueting i Promoció del CJSE, Miguel Ángel García Bravo, va exposar diferents arguments de mercat i noves línies d'activitat promocional per 2017 de l'entitat. El seu objectiu és promoure i salvaguardar l'autenticitat del pernil serrà d'Espanya de qualitat en els mercats internacionals amb el seu segell d'identitat, satisfent tant a clients interns, com a clients internacionals i institucionals. "Des de fa 27 anys, som l'única institució recolzada per l'ICEX (Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat) per promocionar el pernil serrà espanyol en mercats internacionals", assenyala Miguel Ángel García Bravo.

Aquesta II Jornada de Diàlegs d'Exportació CJSE ha comptat amb la participació de diferents ponents com David López Hernández, Business Manager de Food Services a SGS (Société Générale de Surveillance) a Espanya, qui va fer un repàs del sector de la indústria alimentària a Espanya i va posar en valor la certificació SGS que posseeix el pernil ConsorcioSerrano. D'altra banda, Hildengunn Fure, directora del Consell de Productes del mar de Noruega, va parlar sobre l'experiència en la promoció exterior del salmó i la contramarca NORGE - Seafood from Norway.

La jornada es va tancar amb una taula de debat sobre l'exportació amb la contramarca ConsorcioSerrano, les possibilitats del segell, el reforçament de la seva identitat per al consumidor forani o el seu posicionament en el mercat que va estar moderada per Mateo Blay, President de Agr Food Màrqueting, i en què van participar Jaime Sánchez (Esteban Espuña), Laura Badillos (Artysan), Javier Briones (Tello) i Teo Martínez (la Foguera).

Blay va posar sobre la taula la importància de diferenciar-se per valor mitjançant marques col·lectives. Per a això va exposar diferents casos d'èxit en què determinades marques col·lectives han arribat a ser reconegudes i valorades pel consumidor final sota els paràmetres de tenir una alta qualitat, una regularitat i una inversió en comunicació al consumidor final. Amb aquestes premisses, es van obrir algunes preguntes sobre el producte ConsorcioSerrano, la incorporació de l'identificatiu 'España' per ser més forts davant dels competidors o sobre com incrementar el valor del pernil serrà fora de les fronteres.

La sessió es va clausurar amb les paraules de la presidenta de CJSE, Anna Bosch, que va agrair als assistents la seva presència i la importància d'aquestes jornades per fomentar el diàleg entre els socis.

Divendres, 26 de maig de 2017/ Consorcio del Jamón Serrano Español.

Notícies d'empresa

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags