Llegeix aquest article a:

FECIC reforça la seva col·laboració amb AECOC

FECIC tanca un acord de col·laboració amb AECOC per dur a terme un estudi sobre els indicadors del sector carni.

Responsables de FECIC i AECOC han arribat a un acord de col·laboració per elaborar un nou informe, a través de la plataforma d'estudis del comprador AECOC Shopper View, sobre les tendències de consum i la percepció que té el consumidor de productes carnis.

L'avanç d'aquest informe es presentarà durant l'esmorzar previ a la inauguració del Congrés d’AECOC de Productes Carnis i Elaborats 2019, que tindrà lloc a Lleida el 5 i 6 de març, i que patrocinarà FECIC per segon any.

L'estudi que s'elaborarà té com a objectiu identificar les tendències de compra i consum dels productes carnis per part del consumidor espanyol i veure la seva evolució a mig termini, a través d'uns indicadors de seguiment. Segons el secretari general de FECIC, Josep Collado, “un informe d'aquest tipus, en què, a més, es faci focus en una temàtica d'interès, ens permetrà tenir un històric d'indicadors del sector, que ajudarà les empreses a conèixer les tendències de consum i les claus de decisió del consumidor per poder adaptar així les seves estratègies i productes”.

L'informe de 2018 va posar de manifest que al consumidor espanyol li agrada consumir carn de forma habitual i el 56% assegurava que ho feia pel plaer que li aporta. A més, un 45% va dir que la consumia per seguir una dieta equilibrada en proteïnes i nutrients i, fins i tot, un de cada quatre, per qüestions de salut.

Una altra dada rellevant de l'anterior informe va ser que el consum mitjà de carn era de 4 vegades per setmana, encara que una quarta part dels consumidors considerava que menjava més carn de la que deuria. En l'escenari que es dibuixava es tenia la percepció d'una constant disminució en el consum de carns, afavorit fonamentalment per la pressió social i els canvis en l'estil de vida dels consumidors. Un 29% va declarar haver reduït el consum de carn respecte anys anteriors a causa, principalment, de factors relacionats amb la salut (61%) o el benestar animal (34%).

14 de gener de 2018 - FECIC

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags