Llegeix aquest article a:

Grupo Villar, present a Alimentària 2016

Grupo Villar comptarà amb un atractiu estand de disseny propi de 84 m2, ubicat al pavelló 5, nivell 0, parcel·la E 558, on presentarà les últimes novetats del seu ampli catàleg de productes.

Divendres 15 abril 2016 (fa 1 anys 6 mesos 5 dies)

GrupoVillar.jpg

La companyia espanyola de pernils i embotits Grupo Villar arrenca la seva presència firal de 2016 a Alimentària, l'esdeveniment de referència nacional i internacional del sector de l'alimentació, que es celebrarà a la Fira de Barcelona (Recinte Gran Via) entre el 25 i el 28 d'abril.

Grupo Villar comptarà amb un atractiu estand de disseny propi de 84 m2, ubicat al pavelló 5, nivell 0, parcel·la E 558, on presentarà les últimes novetats del seu ampli catàleg de productes derivats del porc blanc i ibèric i convidarà a clients i visitants a descobrir les seves marques i les seves diferents línies de negoci.

Entre aquestes novetats cal destacar el llançament dels seus llescats “Fora del fred”, presentats en blíster al buit amb un pes de 150 grs. i en les referències Pernil Serrà, Xoriço Extra i Llonganissa Extra. Productes d'una gran rotació en el punt de venda, ara amb la comoditat per al professional de la seva òptima conservació fora del moble de fred.

De la mateixa manera, Grupo Villar aprofitarà aquest important esdeveniment per a la "posada de llarg" del seu Pernil Bodega "Reduït en sal", amb una curació superior a 10 mesos i reconegut per la FEC (Fundació Espanyola del Cor) com un producte adherit al programa d'Alimentació i Salut pel seu contingut reduït en sal, un 25% menys en relació als productes de la mateixa categoria. Una aposta decidida de la marca per l'alimentació saludable, amb el segell de qualitat Villar de sempre.

Productosvillar.jpg

Durant aquest any 2016, Grupo Villar seguirà sent una de les principals empreses del sector carni que aposten decididament per una inversió constant en accions de màrqueting i publicitat, amb l'objectiu de ser reconeguda en la ment dels consumidors com una marca que es relaciona amb ells i, a més, amb una gamma de productes adaptats a les seves necessitats i als seus hàbits de consum. Els productes de Grupo Villar seguiran tenint una presència destacada en els diferents mitjans, tant en televisió com en accions de màrqueting promocional en el punt de venda i de màrqueting en línia, especialment a través de les seves xarxes socials.

Abril de 2016/ Grupo Villar.

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags