Llegeix aquest article a:

Hispack amplia el seu abast internacional com a membre de "The Network"

Aquesta xarxa col·laborativa agrupa 12 esdeveniments de packaging i intralogística d'Europa, Oceania i Àsia.

Dilluns 12 juny 2017 (fa 4 mesos 8 dies)

hispack

En línia amb la seva estratègia d'internacionalització, Hispack s'ha sumat a "The Network", la xarxa que agrupa 12 esdeveniments de packaging i intralogística de vuit països d'Europa, Oceania i Àsia i que promou l'intercanvi d'informació i experiències a nivell comercial, econòmic i sectorial per impulsar el creixement i desenvolupament del packaging en un món globalitzat, tenint en compte les especificacions locals de cada mercat.

"Amb aquesta iniciativa col·laborativa vam crear una xarxa de coneixement compartit sobre les tendències i necessitats que mouen la demanda de packaging en cada un dels països membres, una informació de qualitat i enorme utilitat per a fabricants i distribuïdors espanyols que vulguin introduir-se o ja operin en aquests mercats, molts d'ells emergents i amb gran potencial de creixement en els propers anys", explica el director d'Hispack, Xavier Pascual.

Fins al moment, "The Network" -que es va posar en marxa a l'abril de 2016 i que continua oberta a incorporar nous membres- està formada per All4Pack (França); Auspack (Austràlia); Djazagro (Algèria); Korea Pack, Korea Mat, Korea Chem i Cophex (Corea del Sud); Pack Plus i Pack Plus South (Índia); 3P Plas, Print, Pack (Pakistan) i Tokio Pack (Japó), a més d'Hispack (Espanya).

Paral·lelament, Hispack vol aprofitar les sinergies amb les fires membres de "The Network" per identificar empreses, entitats, associacions i professionals de la indústria del packaging internacional que tinguin interès en el mercat espanyol. "Formar part d'aquesta xarxa ens ajuda a impulsar la internacionalitat del nostre saló en comptar amb informació transparent i contactes valuosos de primera mà a cada país, la qual cosa ens permetrà atreure expositors representatius i convidar a compradors amb projectes concrets", assegura Xavier Pascual.

Organitzat per Fira de Barcelona en col·laboració amb Graphispack Associació, Hispack, que tindrà lloc del 8 l'11 de maig de 2018, presentarà el packaging com a motor econòmic i element clau per a la innovació i la transformació cap a la indústria 4.0, aportant solucions de packaging i procés a qualsevol sector industrial i de consum. A través de la seva oferta comercial i activitats, el saló espanyol abordarà quatre dels grans reptes als quals s'enfronta la indústria del packaging: sostenibilitat en tot el cicle de vida de l'envàs; interdependència amb la logística; automatització i digitalització de processos; i millora de l'experiència d'ús. Hispack preveu reunir més de 1.500 empreses representades, i més de 38.000 visitants gràcies a la seva coincidència en les mateixes dates i recinte amb la fira de tecnologies de l'alimentació, FoodTech Barcelona.

Dimecres, 7 de juny de 2017/ Hispack.

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags