Llegeix aquest article a:

Interporc viatjarà aquest mes d'abril a les Filipines i Japó per promocionar el sector porcí de capa blanca d'Espanya

Aquesta setmana Interporc ha iniciat una nova acció promocional en els mercats asiàtics que tanta rellevància estan agafant en els últims anys per al sector porcí espanyol.

Divendres 8 abril 2016 (fa 1 anys 6 mesos 10 dies)

interporc.jpgAquesta setmana Interporc ha iniciat una nova acció promocional en els mercats asiàtics que tanta rellevància estan agafant en els últims anys per al sector porcí espanyol. Filipines i el Japó són dos dels països asiàtics als quals Espanya exporta carn de porc i productes carnis elaborats amb aquesta matèria primera. Cal destacar que l'any 2015 el nostre país va exportar al conjunt del continent asiàtic 462.942 t per un valor de gairebé 900 milions d'euros mentre que fa 10 anys amb prou feines eren un 10% del total actual, 42.628 t i 80,4 milions d'euros.

Entre el 4 i el 10 d'abril Interporc participarà a Filipines en diverses activitats dirigides per fomentar la presència de la carn de porc i els productes elaborats en els mitjans de comunicació filipins i també entre els importadors i el sector de restauració i el canal horeca.

Interporc ja va tenir una presència destacada en la passada edició de Madrid-Fusió-Manila en la qual un nombrós públic es va acostar al seu estand a les diverses demostracions culinàries i cursos, com el de tall de pernil curat que es va realitzar durant aquest esdeveniment.

Una de les accions serà la seva participació entre el 7 i el 9 d'abril a la fira Madrid-Fusió-Manila on mostrarà les propietats nutricionals i la qualitat de la carn de porc de capa blanca i els productes que amb ella s'elaboren. Per a això comptarà amb Iván Cerdeño, cuiner amb una Estrella Michelin del Restaurant Carmen de Montesión de Toledo.

Cal recordar que Filipines s'ha convertit en un mercat ideal per a les exportacions de carns i productes del porc blanc a causa de la reobertura de les fronteres per a Espanya, la gran quantitat de població i el progressiu increment de la renda dels habitants d'aquest país.

Després d'aquest esdeveniment, Interporc viatjarà a Tòquio (Japó) per participar en una altra sèrie d'accions promocionals en aquest país dins de l'acord de col·laboració signat amb l'Institut Cervantes de la capital nipona. S'iniciaran el dia 10 amb una sèrie de presentacions a mitjans de comunicació, bloggers i importadors amb l'objectiu de transmetre les qualitats de qualitat i seguretat dels productes espanyols.

Amb posterioritat, entre el 13 i el 15 d'abril Interporc comptarà amb un estand propi a Fabex Tokio (Japan Meat Industry Fair), esdeveniment especialitzat en el sector carni, on es promocionarà la carn de porc de capa blanca espanyola i els elaborats carnis. En aquesta ocasió serà Kisko García, xef del Restaurant El Choco de Córdoba amb una Estrella Michelin, qui ofereixi les demostracions culinàries durant la celebració d'aquesta fira.

Japó s'ha convertit en un país de consum creixent de la carn de porc espanyola i dels seus productes elaborats; un mercat clàssic, que té ampli coneixement dels valors dels bons productes del porc blanc espanyol, i que amplia any rere anys, la demanda dels mateixos.

El Pla d'Internacionalització d'Interporc continua amb la seva trajectòria en aquest 2016, després de l'èxit de les accions ja executades al Japó, Corea del Sud i Mèxic, en el primer trimestre de l'any, i abans de desembarcar a Itàlia, on s'han previst accions per a finals d'abril.

Martes, 29 de marzo de 2016/ Interporc.

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags