Llegeix aquest article a:

Les empreses càrnies espanyoles presenten la plataforma Spanish Meat

La iniciativa Spanish Meat es presenta a les autoritats xineses i als seus operadors comercials, aprofitant l'impacte de la fira internacional FMA, que té lloc a Shanghai des del 14 fins al 16 de juny.

Dilluns 13 juny 2016 (fa 1 anys 6 mesos 3 dies)

Spanish-meat-logo.jpgConcebuda des de les empreses càrnies amb interessos específics en aquest mercat asiàtic, la plataforma Spanish Meat es posa a disposició de totes les empreses del sector, amb la finalitat de promoure relacions estables, a mitjà i llarg termini, entre els exportadors espanyols, els operadors carnis de la República Popular Xina i els organismes d'aquest país.

Aquesta plataforma neix amb la vocació de posicionar-se com a marca país per a les exportacions càrnies, inicialment en aquest mercat asiàtic, però amb la voluntat d'establir, en un futur proper, estratègies específiques als principals mercats mundials de carn i productes carnis en què tinguin interessos comercials concrets els operadors espanyols d'aquest sector.

Dins el marc de l’FMA 2016, Spanish Meat esponsoritza el Congrés IFPS Xina, fet que contribueix a que es posicioni en aquesta fira com a protagonista de referència al mercat de Xina i que li permetrà mantenir trobades i entrevistes amb alts representants d'organismes i entitats xineses, de gran interès per als exportadors carnis d'Espanya. Tot això haurà de permetre a l’Spanish Meat desenvolupar, en el futur, acords de cooperació tècnica i comercial que contribueixin a oferir garanties i estabilitat entre els operadors d’ambdós països. Entre els objectius a mig termini que es planteja aquesta plataforma es troba consolidar i aprofundir les exportacions de carn i productes carnis de porcí i impulsar l'obertura d'altres carns com les de boví d'Espanya, recentment classificades per l’OIE com de risc insignificant d’EEB.

Spanish-Meat.jpg

Les empreses càrnies espanyoles van exportar l'any 2015 a Xina un total de 222.000 t de carns i subproductes de porcí, posicionant-se únicament per darrera d'Alemanya i Estats Units i igualant ja, a la pràctica, a les exportacions de porcí de Dinamarca. El que portem d'any 2016, Espanya ha augmentat un 133% les exportacions a la República Popular Xina, situant-se el primer trimestre d’enguany en 55.600 t, enfront de les 23.900 t exportades en el mateix període de l'any 2015.

Dilluns, 13 de juny de 2016/ Spanish Meat.

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags