Llegeix aquest article a:

Meat Attraction continua la seva ronda de presentacions i incrementa la seva implantació i activitats en el sector

L'interès despertat entre les empreses ha portat a traslladar la ubicació al pavelló 3, amb 2.000 m2 més, millors serveis i una posició privilegiada al costat de l'entrada principal del recinte firal.

Meat Attraction 1

MEAT ATTRACTION, la nova fira professional i especialitzada en el sector carni que organitzen IFEMA i ANICE continua amb el seu ritme continu de presentacions a tots els operadors del sector per tot Espanya. De fet, la setmana que ve, la "caravana" de MEAT ATTRACTION presentarà la fira a les empreses d'Astúries (de la mà d'ASINCAR) i la Rioja (de la mà de CTIC-CITA).

Fins ara s'han dut a terme presentacions en diverses de les principals comunitats i zones d'especial implantació de les indústries càrnies d'Espanya, com Jabugo, Saragossa, València, Toledo, Madrid i Barcelona, ​​i a les que seguiran altres actes a Extremadura, Valladolid, Guijuelo, Sevilla, Galícia, Mallorca, Còrdova i Segòvia, entre d'altres.

Fa uns dies, la fira va dur a terme la primera reunió del Comitè Organitzador del certamen, que va quedar constituït amb una alta representativitat sectorial, i que s'incrementa ara amb la incorporació de MERCASA, l'empresa pública que gestiona la xarxa de mercats majoristes ("Mercas") de tot Espanya.

A més, MEAT ATTRACTION ha ampliat la seva presència en els principals esdeveniments d'interès del sector, en tancar un acord per incorporar-se com Patrocinador del Congrés Mundial del Pernil 2017, que se celebrarà a Toledo durant el proper mes de juny.

D'altra banda, l'interès despertat entre les empreses ha aconsellat traslladar la ubicació de la fira del pavelló 14 al pavelló 3, amb 2.000 m2 més de superfície, millors serveis i una posició privilegiada al costat de l'entrada principal del recinte firal. Fins a la data, MEAT ATTRACTION ha rebut més de 150 sol·licituds d'empreses càrnies interessades a participar en aquesta primera edició, que compartirà dates amb la seva homòloga Fruit Attraction, per tal de generar grans sinergies en comunicació i en la convocatòria d'un important nombre de compradors de la distribució i institucions nacionals i internacionals, constituint-se en la principal plataforma firal del producte fresc alimentari del sud d'Europa.

MEAT ATTRACTION ve a cobrir un espai de promoció, negoci i internacionalització del sector carni, amb una convocatòria professional i monogràfica que reunirà tant a pimes com a grans empreses del sector carni i derivats, juntament amb proveïdors de la indústria i la distribució.

Els programes de compradors internacionals i de compradors convidats seleccionats pels propis expositors són dues de les aportacions de valor que ofereix MEAT ATTRACTION a les empreses participants per ampliar la cartera de negoci i l'accés a nous mercats. El director comercial d'IFEMA, Carlos González, ja ha confirmat que es destinarà una inversió de 300.000 euros a aquests programes de compradors.

Divendres, 19 de maig de 2017/ Meat Attraction.

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags