Llegeix aquest article a:

Meat Attraction celebra la seva primera reunió prioritària d'adjudicació d'espai

Ja s'han assignat més de 6.000 m2 de superfície bruta d'exposició per donar cabuda a la participació de les més de 150 empreses inscrites fins ara.

Meat Attraction

El passat 12 de juny es va celebrar a Fira de Madrid la primera reunió prioritària d'adjudicació d'espai convocada per MEAT ATTRACTION, amb gran expectació per part del gran nombre d'empreses i organitzacions que ja han reservat la seva participació, en la primera edició de la Fira del Sector Carni, organitzada per IFEMA i ANICE, del 18 al 20 del proper mes d'octubre.

Durant l'acte per a l'elecció d'estands, la superfície bruta d'exposició assignada es va elevar a un total de 6.000 metres quadrats, corresponents a les més de 150 empreses inscrites fins ara, tant amb presència individual com agrupada.

Entre les empreses i organitzacions que van estar presents i que conformen ja l'oferta de MEAT ATTRACTION, figuren grans firmes de la indústria càrnia com Cárnicas Serrano, Grupo Jorge, Faccsa, Famadesa, Grupo Tello, Jamones Beher, Los Norteños, Friselva, Sánchez Alcaraz, Jamones Dompal i Torre de Nuñez... entre moltes d'altres. A elles se sumen les participacions agrupades, com Anafric, Asici, Castella-la Manxa, Extremadura Avante i Mercamadrid, entre d'altres.

També moltes de les associacions i interprofessionals tenen ja el seu estand confirmat com, entre d'altres, Cedecarne, Interovic, Interporc o Provacuno, així com destacades empreses de la indústria auxiliar, com Aqualife, Dibal, 3A antioxidants, Mayekawa, Scanio Systems, Soluciones y Proyectos, Servinal i Proanda, entre d'altres.

La fira, que se celebrarà al pavelló 3 del recinte d'IFEMA, i que aglutinarà tots els productes i solucions del sector carni, té com a objectiu servir de font d'oportunitats de negoci i d'accés a nous mercats exteriors i clients. A més, serà una plataforma i punt de trobada on creuar interessos de tots els agents que intervenen en el procés de producció i venda, des dels escorxadors, passant per les sales d'especejament, les indústries elaboradores, les empreses especialitzades en emmagatzematge i transport, i la comercialització i la distribució al mercat interior i exterior, tant al sector retail com a horeca.

Els programes de compradors internacionals i de compradors convidats seleccionats pels propis expositors, i als quals IFEMA destinarà una inversió de 300.000 euros, constitueixen dues de les aportacions de valor que ofereix MEAT ATTRACTION a les empreses participants per ampliar la cartera de negoci i l'accés a nous mercats.

MEAT ATTRACTION continua amb la seva ronda de presentacions per tots els racons de la geografia per donar a conèixer aquesta nova fira, sent la següent destinació avui, 14 de juny, Mèrida, on participa com a convidat de la Jornada "Professionalització i Internacionalització del Porc Ibèric ", organitzada per Asici, la interprofessional del porc ibèric. A continuació, el dia 29, MEAT ATTRACTION recalarà a Salamanca i Guijuelo, presentacions a les quals se succeiran altres que s'aniran desenvolupant a Sevilla, Segòvia, Lleida, Girona, Galícia, etc.

Pel que fa al procés de comercialització, segueix obert el termini de reserva d'espai per a aquelles empreses del sector que decideixin participar a la primera edició de MEAT ATTRACTION.

Dimecres, 14 de juny de 2017/ Meat Attraction.

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags