Llegeix aquest article a:

Més de 300 directius del sector carni de tot el país es donaran cita a Lleida al Congrés d'AECOC

El 17è Congrés AECOC de Productes Carnis i Elaborats comptarà amb ponents de Nielsen i Rabobank per analitzar el mercat i identificar les oportunitats de creixement del sector.

Divendres 17 febrer 2017 (fa 9 mesos 29 dies)
AECOCEmpresaAECOCEspanya

AECOC 1AECOC reunirà a Lleida a més de 300 directius del sector carni de tot el país en el seu 17è Congrés de Productes Carnis i Elaborats els propers dies 7 i 8 de març. El Punt de Trobada abordarà les claus de la indústria càrnia, un pilar fonamental per a l'economia del nostre país, que a Espanya arriba a una xifra de negoci de més de 22.000 milions i representa prop del 2% del PIB. La cita comptarà amb la participació de ramaders, productors, elaboradors i distribuïdors per dotar de major competitivitat a la cadena agroalimentària de manera global.

El Congrés AECOC donarà les claus per millorar aspectes com la sostenibilitat i l'eficiència de la cadena agroalimentària i posar en valor el paper del sector primari, oferint transparència a un consumidor que cada vegada dóna més importància a la proximitat. En aquest sentit, les seccions càrnies dels supermercats i hipermercats s'han convertit en un dels objectius estratègics de la distribució ja que es tracta d'una categoria amb una alta freqüència de compra, capaç d'atreure al consumidor al punt de venda.

Així, el director de Vendes de Nielsen Espanya, Pedro José Domínguez, farà un recorregut per les tendències més recents del mercat i la manera per donar resposta als reptes als quals s'enfronta la indústria càrnia: evolució de la demografia, salut, conveniència, necessitat de posar en valor les categories de producte i el paper dels productors i venedors.

A més, el Global Strategist Animal Protein de Rabobank, Justin Sherrard, oferirà en la seva ponència les claus per identificar noves oportunitats i reptes en la indústria de la proteïna animal a través d'una major eficiència en la producció, un millor accés als mercats en creixement i models més sòlids de cadena de subministrament.

Venda online de carn

El congrés comptarà també amb la participació de dos ponents d'Ulabox: la Business Unit Leader de la divisió de Fresc, Refrigerat i Congelat, Carmen Wilke, i el Business Unit Manager, Ignasi Güell, per compartir aprenentatges i bones pràctiques en la venda en línia de carn. En aquest sentit, el 80% dels clients d'Ulabox utilitza ja la plataforma per comprar productes frescos. En només un any, Ulabox està trencant els esquemes tradicionals i les barreres del canal en línia.

Ulabox explicarà en aquesta ponència en què consisteix el seu model de negoci, com es treballa amb els proveïdors de la categoria de carn i com es converteix l'experiència en una oportunitat per al client.

A més, el CEO de Bor Market, Juanjo Berlanga, oferirà una ponència titulada "Frozen butcher: el carnisser de la secció de congelat" en què abordarà els canvis en l'estil de vida dels consumidors i explicarà la seva experiència en la venda de carn congelada. Bor Market compta amb una gamma de productes carnis gourmet congelats. Per la seva banda, el carnisser d'Antica Macelleria Cecchini, Dario Cecchini, parlarà a "To beef or not to beef" de la seva experiència de 40 anys en la recerca dels millors talls i cocció per a cada peça de carn.

Com negociar en la compravenda

Per la seva banda, màxims directius de Campofrío, DIA, Eroski, Reyes y Varón, Martín Martín, Aneccop S. Coop i Grupo Codorníu participaran en una taula debat per posar en comú quines són les pràctiques que de veritat funcionen en la negociació de compravenda de carn. Què cal fer per vendre més? Es pot comprar i vendre bé carn o fabricants i distribuïdors estan destinats a no entendre's?

Aportaran la seva visió el director general de DIA Espanya, Luis Martínez; l'exdirector de Compres i d'Aliances comercials d'Eroski, Gozton Elizburu; el director de Vendes de Campofrío Espanya, Juan López; l'adjunt a Direcció General de Reyes y Varón, Francesc Susín; el conseller de Martín Martín, Jesús Pérez; el subdirector general d'Anecoop S. Coop, Francisco Borrás; el director comercial de Grupo Codorníu, Andreu Galindo; i el professional independent José Ignacio Caballero.

Finalment, el bloc "Diferenciar-se: tot està per fer" comptarà amb la participació del ramader ecològic de Carns de Confiança Enric Camprubí, el carnisser Pepe Chuletón i el CEO de Galo Celta, moderats pel Mago More. Per finalitzar el programa, l'empresari i conferenciant Àlex Rovira oferirà una ponència sobre el món que ve.

El Congrés AECOC de Productes Carnis i Elaborats tindrà lloc els propers dies 7 i 8 de març al Palau de Congressos de Lleida, La Llotja.

Divendres, 17 de febrer de 2017/ AECOC.

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags