Llegeix aquest article a:

Noel estrena a televisió la seva campanya de rellançament de marca

L’empresa càrnia de la Garrotxa aposta per promocionar la seva gamma de productes cuits després de més de 10 anys sense anuncis.

Dimecres 27 abril 2016 (fa 1 anys 3 mesos 22 dies)
Noel AlimentariaEmpresaNoel AlimentariaCatalunya

Noel.jpgNoel Alimentaria, una de les principals empreses espanyoles d'elaborats carnis i amb important presència al mercat exterior, estrena una nova campanya publicitària amb l’objectiu de reposicionar i rellançar la seva marca després de més de 10 anys sense anuncis. La campanya se centra en la promoció de la línia de cuits (pernil cuit i pit de gall d’indi), categoria de productes que representa prop del 40% de les vendes de la companyia dins el mercat estatal. Formada per tres espots televisius de 30 segons i diverses càpsules de 20 i 10 segons, apropa la marca al consumidor i centra el seu missatge en la confiança, la qualitat i l’experiència de Noel. La campanya consta també d’un fals documental que es difondrà a través de les xarxes socials.

Una mare amb un fill col·leccionista d’entrepans, una parella en el moment de fer el sopar i un grup d’amics en una festa són els protagonistes dels tres espots que, en clau d’humor i reflectint escenes amb les que l’espectador es pot sentir identificat, ressalten els atributs de la línia de cuits de la companyia: productes naturals, saborosos i de qualitat.

La campanya, ideada i desenvolupada conjuntament amb l’agència creativa Tiempo BBDO, busca la complicitat amb el consumidor i destaca dins el bloc publicitari pel seu marcat caire cinematogràfic. El primer anunci es va emetre dilluns al migdia i dóna el tret de sortida a una campanya de 2 mesos en suports televisius que estarà recolzada per accions online.

Més a prop del consumidor

Amb la campanya, Noel fa visibles uns valors als quals s’ha mantingut fidel des de la seva fundació el 1940 però que des de feia més d’una dècada no difonia a través de la publicitat: confiança, qualitat, experiència i innovació.

El llançament de la campanya coincideix amb l’activació de les xarxes socials i la presentació d’una nova pàgina web dinàmica i completament enfocada al consumidor final. El portal inclou continguts d’alt valor afegit pensats per ser compartits i esdevindrà la plataforma de participació en promocions de la marca.

Aquesta campanya en mitjans i l’actualització de la seva presència a la xarxa, complementa i reforça el canvi d’imatge que la companyia va iniciar fa gairebé un any amb el redisseny del packaging. Faci clic als següents enllaços per veure en primícia els tres espots de la campanya:

Dilluns, 25 d'abril de 2016/ Noel.

Notícies d'empresa

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags