Llegeix aquest article a:

Noel llança una nova gamma d’embotits sense carn orientada al consumidor d’embotit tradicional

La nova gamma Veggie posiciona la companyia com la primera gran empresa del sector en afegir una opció no càrnia al seu catàleg.

Divendres 22 abril 2016 (fa 1 anys 3 mesos 29 dies)
Noel AlimentariaEmpresaNoel AlimentariaCatalunya

Noel.jpgNoel Alimentaria, una de les principals empreses espanyoles d'elaborats carnis i amb important presència al mercat exterior, reforça l’estratègia d’adequació de l’embotit tradicional als nous hàbits dels consumidors amb el llançament de la gamma Veggie, selecció d’embotits sense carn tant per a consumidors vegetarians com no vegetarians. En la seva producció s’utilitza la clara d’ou com a base proteica, fet que posiciona Noel com la primera gran empresa del sector en afegir una opció no càrnia al seu catàleg de productes.

L’experiència de Noel en elaboració d’embotits cuits i curats tradicionals ha permès replicar els sabors dels productes carnis més emblemàtics en aquesta nova gamma. El llançament es realitzarà a través de 5 referències, totes elles elaborades amb oli d’oliva verge: xoriço amb pebre vermell de La Vera, salami, botifarra catalana amb pebre negre, mortadel·la amb olives i galantina a les fines herbes.

Aquestes similituds amb els productes clàssics, juntament amb un notable diferencial organolèptic respecte a les alternatives existents, reforcen la gamma Veggie com un aliment que complementa els diferents moments de consum d’embotit tradicional entre la població no vegetariana.

La companyia s’avança així a les demandes d’un gruix creixent de consumidors que busquen diversificar la ingesta de proteïnes i reduir el consum de carn. Aquest producte busca tenir presència dins dels lineals d’embotit dels supermercats per tal d’apropar-se al consumidor objectiu i facilitar la compra.

Presència a Innoval

La gamma Veggie de Noel tindrà el seu propi espai dins de l’exposició Innoval del Saló Alimentària 2016, on la companyia participarà del 25 al 28 d’abril. La presència a Innoval mostra el compromís de qualitat i adaptació constant adquirit per Noel a partir de la recerca i el desenvolupament de nous productes.

La companyia també presentarà dins d’aquesta zona dues novetats més: la tecnologia E-close, sistema que permet obrir i tancar reiteradament els envasos sense perdre la frescor del producte, i el Pernil All Natural, un serrà curat només amb sal del Mediterrani durant 12 mesos sense nitrits, nitrats ni gluten. Aquest producte, orientat a l’exportació, recull tota l’experiència de Noel i està reconegut amb el segell de qualitat del Consorcio del Jamón Serrano.

El diferencial de la tradició

Noel també presentarà altres novetats i projectes singulars en els quals participa en un estand propi de 250m2 dins dels pavellons dedicats a Intercarn del Saló Alimentària.

En la línia d’elaborats frescos, Noel presentarà la Llonganisseta d’Olot, l’única botifarra fresca del mercat envasada en atmosfera protectora, sense additius químics ni al·lèrgens i amb 8 dies de vida garantits -requisit imprescindible per poder arribar a la gran distribució-. Destaca també el rellançament de BBQ 10, una línia d'11 referències pensades per a la barbacoa que estarà al mercat entre març i setembre.

La companyia guardarà un espai destacat per als productes de xarcuteria més emblemàtics i donarà especial rellevància al pernil cuit, origen i raó de ser de la marca. Per aquest motiu, a l’estand s’hi podrà degustar, entre altres, una de les especialitats en la categoria delicatessen: el Gran Bouquet, pernil cuit de màxima qualitat sotmès a un cuidat i avançat procés de producció.

Aliances amb valor afegit

Noel aposta per la R+D tant en el desenvolupament dels seus productes com a través d’aliances empresarials amb tercers. Aprofitant el context del saló, la companyia presentarà dues de les iniciatives pioneres que desenvolupa conjuntament amb altres empreses: la marca d’elaborats carnis Natrus i el projecte El Cierzo.

Bas Alimentaria, empresa participada per Noel, produeix sota la marca Natrus hamburgueses i productes carnis 100% naturals enfocats a la gran distribució. La carn utilitzada prové d’animals criats al Mas La Carrera i alimentats amb el blat de moro i farratge no transgènic de la mateixa explotació.

El Cierzo també tindrà un espai destacat dins l’estand. Aquest projecte, nascut de l’associació amb Térvalis, té com a objectiu produir embotit ecològic i sense antibiòtics a partir del 2018.

Dimecres, 20 d'abril de 2016/ Noel.

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags