Llegeix aquest article a:

Torre de Núñez entra a formar part del "Consorcio del Chorizo Español"

L'entrada de Torre de Núñez al "Consorcio del Chorizo Español" s'espera que sigui especialment beneficiosa per a les vendes a països com Gran Bretanya, Alemanya i Mèxic, on aquest producte és molt apreciat.

Dilluns 30 novembre 2015 (fa 1 anys 8 mesos 21 dies)

Torre-de-NuñezLa venda a mercats exteriors de l'empresa de Lugo Torre de Núñez arribarà al tancament de l'exercici 2015 el 10% de la seva facturació anual, una meta que s'aconsegueix després d'un intens procés d'internacionalització i la presència a nombroses fires d'alimentació.

Aquest 10% de facturació a l'estranger s'aconsegueix amb la presència ja en 17 països, entre els quals destaquen el Japó, Panamà, Hong Kong, República Dominicana, Guatemala o Noruega.

Una dada important vinculada a l'exportació és que el 17% del pernil curat importat per Japó el 2014 va ser subministrat per Torre de Núñez amb la seva pròpia marca.

Per la seva banda, l'objectiu de l'empresa és continuar incrementant la seva presència a l'estranger. Per a això es recolza d'agrupacions com el "Consorcio del Jamón Serrano Español" al qual s'ha incorporat recentment i que garanteix, mitjançant un segell de reconeixement internacional, la qualitat dels seus pernils.

De fet, en línia amb aquesta estratègia de garantia de qualitat, Torre de Núñez, al costat d'altres 17 empreses, acaba de fundar el "Consorcio del Chorizo Español", que neix amb l'objectiu de facilitar i dignificar aquest producte.

El "Consorcio del Chorizo Español" sorgeix a causa de l'èxit i reconeixement que té el xoriço més enllà de les nostres fronteres. Defensarà la qualitat del producte, autentificarà el seu origen i controlarà la intromissió d'operadors estrangers, que estan elaborant aquest producte sense uns estàndards de qualitat mínims i que, tot produint-lo fora d'Espanya, el comercialitzen com xoriço espanyol.

Els productes del "Consorcio del Chorizo Español" aniran avalats per una contraetiqueta que figurarà en totes les peces que es comercialitzin, de manera que el consumidor internacional pugui identificar el xoriço com genuïnament espanyol. De la mateixa manera, hi ha un compromís per part de totes les empreses associades de respectar i difondre la qualitat del xoriço espanyol.

L'entrada de Torre de Núñez en el "Consorcio del Chorizo Español" s'espera que sigui especialment beneficiosa per a les vendes a països com Gran Bretanya, Alemanya i Mèxic, on aquest producte és molt apreciat.

Novembre de 2015/ Torre de Nuñez.

Notícies d'empresa

Pernils Bufalvent, nou soci d'INNOVACC01-des-2015 fa 1 anys 8 mesos 19 dies

Comentaris de l'article

Aquest espai no està orientat a ser una zona de consultes als autors dels articles sinó que pretén ser un espai de discussió obert a tots els usuaris de 333

Per comentar t'has de registrar a 3tres3 i accedir com a usuari.

Encara no ets usuari de 333?Registra'ti accedeix a preus de porcí, buscador...
És gratuït i ràpid
Ja estàs registrat a 333?ACCEDEIXSi has oblidat la teva contrasenya te l'enviem aquí

tags